• Dans Prenatal - Pelvic Rocking

    Bună dispoziție, exprimare de sine, spontaneitate

    Vei fi mamă! O altă inimă îţi bate deja în pântec şi te anunţă că nimic nu va mai fi la fel. Acum e momentul perfect să te conectezi cu copilul tău şi cu propriul corp, prin mişcare şi conştientizare.

    citeşte mai mult

  • DVD instructiv

    Bucură-te de o sarcină fără stres, cu încredere și recunoştinţă!

    Am pregătit pentru tine un program de antrenament, care te poate ajuta să te simţi în formă, susţinută şi informată pe tot parcursul sarcinii. Un DVD instructiv, pe care l-am creat în al 3-lea trimestru de sarcină.

    citeşte mai mult

  • Curs de gimnastică prenatală şi dans prenatal

    Alege ce ţi se potriveşte!

    Vin la tine acasă, în București - 190 lei / Şedinţă online cu ghidare personalizată 1 : 1 - 88 lei / Şedinţă la sală - Centrul Pronatalita - 43 lei

    citeşte mai mult

  • Cum facem pace cu noi, când nașterea nu a decurs conform planului?

    Chiar și atunci când o cezariană a fost salvatoare de vieți, unele mame rămân cu gustul amar că nu au reușit să-și aducă pe lume copilul așa cum a lăsat natura.

    citeşte mai mult

Avantajele antrenamentului de acasă

Din confortul casei tale, poţi să alegi CE exerciţii vrei
şi CÂND să le faci.

După o zi plină la birou, ai opţiunea să mergi acasă
şi să te destinzi cu câteva exerciţii. Eviţi, astfel,
traficul aglomerat şi suprasolicitarea.

Te bucuri de mişcare, chiar dacă afară este frig sau
foarte cald şi sala e departe.

Cu un simplu click poţi să te bucuri de un moment de răsfăţ, cu tonus şi relaxare.

Cu un laptop şi o conexiune bună de internet, câştigi timp preţios pentru tine.
Te poţi menţine în formă, chiar şi atunci când ai o agendă aglomerată.

 
Cumpără DVD-ul ‘Antrenament pentru o sarcină uşoară’
 

Am pregătit pentru tine un program de antrenament, care te poate ajuta să te menţii în formă, informată şi susţinută pe tot parcursul sarcinii. Un DVD instructiv, pe care l-am creat în al 3-lea trimestru de sarcină.

Vei găsi în el mişcări special adaptate să îţi confere tonus şi flexibilitate în zona pelvină, inspiraţie, afirmaţii focusate pe travaliu şi creşterea încrederii în propriul corp şi în forţele proprii.

Bucură-te de o sarcină fara stres, cu încredere si recunoştinţă!

Proiect sustinut de: 

 

citeşte mai mult

Curs Gimnastică Prenatală

Cum te ajută gimnastica prenatală în sarcină

Exerciţiile fizice constante sunt o necesitate pentru corpul femeii în sarcină. În special, pentru noi femeile moderne, care ne petrecem o mare parte din timp pe scaun la birou sau la volan.

Pe lângă bucuria intensă ca vom fi mame, sarcina mai vine cu transformări profunde pentru corpul şi psihicul nostru: iureş hormonal şi emotional, kilograme în plus, dureri de spate (prin migrarea centrului de greutate în faţă, pe măsură ce burtica creşte), insomnie, mâini şi picioare umflate (de la retenţia de apă). Ca să menţionez câteva dintre ele.

Vestea bună e că putem ameliora sau preveni aceste neplăceri ale sarcinii, cu mişcare fizică constantă şi, ideal, sub îndrumarea unui specialist.

Iar gimnastica prenatală poate fi o opţiune extraordinară pentru a te menţine activă, tonică, flexibilă, pozitivă şi încrezătoare în forţele proprii.

citeşte mai mult

 
Ce spun clientele
 

Unul dintre cele mai plăcute şi, în acelaşi timp, utile răsfăţuri ale sarcinii a fost dansul prenatal. Mi s-a părut genial: suficient de activ cât să pună în mişcare exact zonele cu probleme (spate, picioare), dar şi lent cât să te relaxeze cu totul. Bonus – muzica deosebită şi buna dispoziţie de la fiecare oră. Intri parcă în altă lume şi ieşi cu altă energie. Merită din plin experienţa! Plus că îl poţi face de la început, chiar până în ultima zi a sarcinii.
Andreia M.

Cursurile de dans cu Camelia mă ajută foarte mult să fiu în contact cu feminitatea mea, şi am descoperit cât de importantă este această legatură. Camelia este extrem de expresivă şi mişcările predate de ea mă inspiră.
Am simţit şi că oasele bazinului se aşază în poziţii mult mai naturale. Acest lucru m-a ajutat să relaxez tensiunile acumulate în această zonă, dar şi în zona cervicală, şi să îmi corectez postura.
Sunt convinsă că mişcările pe care le-am învăţat mă vor ajuta să îmi las corpul să îşi facă treaba natural, în timpul travaliului şi naşterii.
Ana Maria Dogaru

Dans Prenatal © 2014-2018. Toate drepturile rezervate.